Co to jest outsourcing IT?
wsparcie informatyczne

Outsourcing IT polega na zleceniu działań informatycznych firmie zewnętrznej. Jest to idealny sposób na obniżenie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego firmie zewnętrznej pozwala obliżyć koszty jednocześnie wciąż korzystając z wyspecjalizowanej kadry informatycznej.

W ofercie posiadamy dla Państwa:

  • Projektowanie, modernizowanie oraz rozbudowywanie sieci komputerowej
  • Zarządzanie urządzeniami sieciowymi
  • Utrzymwanie sprzętu komputerowego (serwis sprzętu)
  • Zabezpieczanie danych przed utratą (kopia zapasowa)
  • Administracja siecią internetową
  • Zarządzanie serwerami Microsoft Windows Server, Unix FreeBSD oraz Linux Debian
  • Rozwiązywanie problemów z oprogramowanie (zdalne oraz lokalne wsparcie przy problemach z instalacją oraz obsługą programów)
  • Doradztwo w zakresie systemów informatycznych
  • Zarządzanie oprogramowaniem i licencjami
  • Szybką reakcję na awarie i usterki
  • Instalację nowych komputerów w firmie
  • Opieka nad serwisem internetowym firmy
  • Dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i biura
  • Usuwanie wirusów, reinstalacja systemu operacyjnego, rozbudowa stacji roboczych

Co można zyskać korzystając z outsourcingu IT ?

  • obniżenie i ustabilizowanie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego
  • dostęp do specjalistów z zakresu informatyki
  • wczesne przeciwdziałanie awariom
  • szybka reakcja w przypadku awarii
  • gwarancje niezawodności
  • stały monitoring najważniejszych serwerów w Państwa sieci
  • szybka pomoc Państwa pracownikom w przypadku codziennych problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem


Jak działamy?

Stała umowa pozwala na szybką reakcję oraz zapobieganie awariom.


Monitorowanie

Nasze systemy monitoringu badają prawidłowość działania najważniejszych serwerów w Państwa firmie oraz parametry Państwa łącza (wykrywanie awarii Państwa połączenia internetowego). Bardzo często danezebrane w naszym systemie pozwalają na usunięcie usterki zanim spowoduje ona przerwę w pracy Państwa firmy.


Bieżące doradztwo

Sugerujemy Państwu jakie zmiany należy dokonać w sieci informatycznej, aby utrzymać ją w prawidłowym stanie oraz móc zapobiegać ewentualnym awariom. Proponujemy sprzęt oraz rozwiązania, które należy zastosować. Po zatwierdzeniu przez Państwa zamówienia dostarczamy niezbędny sprzęt oraz instalujemy go w Państwa firmie. Takie działania pozwalają uniknąć sytuacji awaryjnej, która mogłaby unieruchomić całą firmę.


Pomoc informatyczna

Każdego dnia Państwa pracownicy napotykają problemy związane z oprogramowanie lub sprzętem. Po przekazaniu takiego problemu naszej firmie w krótkim czasie (niejednokrotnie nawet w czasie rozmowy telefonicznej z Państwa pracownikiem) usuwamy zdalnie usterkę lub przyjeżdżamy, aby usunąć usterkę na miejscu.


Usuwanie awarii

W sytuacji awaryjnej nasza firma natychmiast podejmuje działania w pierwszej kolejności przeciwdziałające dalszym skutkom awarii, następnie prowadzące do przywrócenia sprawności Państwa sprzętu, by w ostatecznej fazie przywrócić pełną sprawność sieci oraz sprzętu. Możliwe jest to dzięki stałej współpracy umożliwiającej odpowiednio wczesne zabezpieczenie się przed skutkami awarii (np. poprzez tworzenie regularnych kopii bezpieczeństwa).

Oferta wsparcia technicznego

Skontaktuj się z naszymi specjalistami - wyjaśnimy oraz doradzimy, który z opcji będzie dla Państwa najkorzystniejsza.

BASIC
SOLUTION
ADVANCED
SOLUTION
PROFESSIONAL
SOLUTION
ULTIMATE
SOLUTION
ENTERPRISE
SOLUTION
Ilość komputerów   382050>50
Ilość serwerów   0123>3
Pomoc zdalna   2h5h12hN/LN/L
Godziny pracy   4h6h14h32hN/L
Wizyty technika   2348N/L
Dyspozycyjność   10-16
Pon-Pt
10-18
Pon-Pt
10-20
Pon-Pt
09-20
Pon-Sob
24h / 7d
Ilość lokalizacji   11235
Czas reakcji   12h8h6h4h>3h
Audyt   
Negocjowanie umów   
Serwis urządzeń   
Termin płatności   5d7d10d14d14d

Jak rozpocząć współprace?

Usługa wsparcia technicznego jest idealnym sposobem na obniżenie kosztów dla firm z Opola i okolic.

Umowa ramowa
Subskrypcja pakietu.

Rozwiązanie to pozwala na zapewnienie profesjonalnej obsługi informatycznej przy stałym koszcie miesięczym. Kwota abonamentu miesięczna jest zależna od zakresu obsługi, ilości komputerów oraz posiadanej sieci informatycznej, dzięki czemu możemy stworzyć korzystną umowę również dla firm posiadających jeden lub dwa komputery.

Umowa zryczałtowana
Świadczenie pomocy doraźnej.

Podpisanie tego typu umowy nie wiąże się z żadnym stałym abonamentem. Płacą Państwo za pojedynczy zgłoszony i rozwiązany problem. Niestety w takiej sytuacji nie jesteśmy w stanie na bieżąco monitorować oraz przeciwdziałać usterkom przed ich faktycznym wystąpieniem.

Jeśli są Państwo zainteresowani podpisaniem umowy prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie.

FORMULARZ KONTAKTOWY

NASZ ADRES

W razie jakich kolwiek pytań lub nie jasności skorzystaj z naszego formularza, zadzwoń lub napisz do nas. Czekamy!

+48 730 828 303

kontakt@deltasystems.pl

ul. Korfantego 23, 46-060 Prószków

NIP: PL 991 047 69 80