Outsourcing IT polega na zleceniu działań informatycznych firmie zewnętrznej. Jest to idealny sposób na obniżenie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego firmie zewnętrznej pozwala obliżyć koszty jednocześnie wciąż korzystając z wyspecjalizowanej kadry informatycznej.
Stała umowa pozwala na szybką reakcję oraz zapobieganie awariom.
Nasze systemy monitoringu badają prawidłowość działania najważniejszych serwerów w Państwa firmie oraz parametry Państwa łącza (wykrywanie awarii Państwa połączenia internetowego). Bardzo często danezebrane w naszym systemie pozwalają na usunięcie usterki zanim spowoduje ona przerwę w pracy Państwa firmy.
Sugerujemy Państwu jakie zmiany należy dokonać w sieci informatycznej, aby utrzymać ją w prawidłowym stanie oraz móc zapobiegać ewentualnym awariom. Proponujemy sprzęt oraz rozwiązania, które należy zastosować. Po zatwierdzeniu przez Państwa zamówienia dostarczamy niezbędny sprzęt oraz instalujemy go w Państwa firmie. Takie działania pozwalają uniknąć sytuacji awaryjnej, która mogłaby unieruchomić całą firmę.
Każdego dnia Państwa pracownicy napotykają problemy związane z oprogramowanie lub sprzętem. Po przekazaniu takiego problemu naszej firmie w krótkim czasie (niejednokrotnie nawet w czasie rozmowy telefonicznej z Państwa pracownikiem) usuwamy zdalnie usterkę lub przyjeżdżamy, aby usunąć usterkę na miejscu.
W sytuacji awaryjnej nasza firma natychmiast podejmuje działania w pierwszej kolejności przeciwdziałające dalszym skutkom awarii, następnie prowadzące do przywrócenia sprawności Państwa sprzętu, by w ostatecznej fazie przywrócić pełną sprawność sieci oraz sprzętu. Możliwe jest to dzięki stałej współpracy umożliwiającej odpowiednio wczesne zabezpieczenie się przed skutkami awarii (np. poprzez tworzenie regularnych kopii bezpieczeństwa).
Skontaktuj się z naszymi specjalistami - wyjaśnimy oraz doradzimy, który z opcji będzie dla Państwa najkorzystniejsza.
BASIC SOLUTION | ADVANCED SOLUTION | PROFESSIONAL SOLUTION | ULTIMATE SOLUTION | ENTERPRISE SOLUTION | |
---|---|---|---|---|---|
Ilość komputerów | 3 | 8 | 20 | 50 | >50 |
Ilość serwerów | 0 | 1 | 2 | 3 | >3 |
Pomoc zdalna | 2h | 5h | 12h | N/L | N/L |
Godziny pracy | 4h | 6h | 14h | 32h | N/L |
Wizyty technika | 2 | 3 | 4 | 8 | N/L |
Dyspozycyjność | 10-16 Pon-Pt | 10-18 Pon-Pt | 10-20 Pon-Pt | 09-20 Pon-Sob | 24h / 7d |
Ilość lokalizacji | 1 | 1 | 2 | 3 | 5 |
Czas reakcji | 12h | 8h | 6h | 4h | >3h |
Audyt | |||||
Negocjowanie umów | |||||
Serwis urządzeń | |||||
Termin płatności | 5d | 7d | 10d | 14d | 14d |
Usługa wsparcia technicznego jest idealnym sposobem na obniżenie kosztów dla firm z Opola i okolic.
Rozwiązanie to pozwala na zapewnienie profesjonalnej obsługi informatycznej przy stałym koszcie miesięczym. Kwota abonamentu miesięczna jest zależna od zakresu obsługi, ilości komputerów oraz posiadanej sieci informatycznej, dzięki czemu możemy stworzyć korzystną umowę również dla firm posiadających jeden lub dwa komputery.
Podpisanie tego typu umowy nie wiąże się z żadnym stałym abonamentem. Płacą Państwo za pojedynczy zgłoszony i rozwiązany problem. Niestety w takiej sytuacji nie jesteśmy w stanie na bieżąco monitorować oraz przeciwdziałać usterkom przed ich faktycznym wystąpieniem.
Jeśli są Państwo zainteresowani podpisaniem umowy prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie.